mandag den 11. november 2013

Mandags motivation !!

Wup wup... mandag igen igen.

Bliver det en skøn mandag ? En træls en ? Er du frisk og klar på endnu en uge, eller ville du ønske at det stadig var fredag og weekenden skulle til at starte?

Jeg havde en skøn weekend. Total afslapning fredag aften. Ligesom det skulle være. Mine 2 mænd faldt begge i søvn inden kl 22 så det blev en tidlig aften. Hyggede med pizza, Happy Meal til sønnen og lidt disney sjov. Den store faldt i søvn på gulvet og den lille hos mig i sofaen.. Der sad jeg så - happy og faktisk ret så lykkelig.
Skægt at man i nogle ret banale øjeblikke kan føle sig lykkelig. Tit så tror man at det skal være de store planlagte momenter som er de mest fantastiske, men man kan bare ikke fremtvinge lykke !

Denne uge bliver lidt hektisk, men hvad nyt er der i det ?

Til gengæld føler jeg mig frisk, veludhvilet, glad & afslappet så denne uge kan bare komme an :-)

Lidt motivation for dagen :






 Source: Pinterest.com

He he he... Den sidste synes jeg var skøn... :-)

Ha en skøn mandag !!

Ingen kommentarer: