fredag den 1. november 2013

Weekend træning - program ?

Måske er du en af de mange som skal ud og drikke Julebryg idag. Hvis ikke så er vi 2.
Ikke fordi jeg ikke drikker - jeg har bare andre aftaler i år.

Når det er sagt, så kan det jo være at du istedet har lyst til et lille program som du kan afprøve her henover weekenden.

Source: pinterest.com

Det var planen at jeg skulle have trænet igår, men planerne blev ændret. Træning blev udskudt til idag, men overarbejde har gjort at jeg ikke kan nå det inden jeg skal spise hos nogle venner i aften. Klager jeg ? hmmm jo nok lidt, for ville jo RIGTIG gerne have haft denne træning med, men nogle gange viser det sig bare ikke altid at passe ind i dagligdagen. 
Der er en ny dag i morgen - der står den på ridning for mit vedkommende og ja der er også søndag inden denne uge er overstået. 
Eneste jeg skal blive bedre til med mellemrum er, at acceptere at man (jeg) ikke kan nå alt. Det kan være temmelig svært for mig at acceptere, men når jeg først gør det så går det meget nemmere og ved du hvad - jeg er faktisk også et meget gladere menneske når jeg acceptere det! Tag den.. he he

Nu vil jeg smutte videre i programmet - du må have en skøn aften om det er inkl venners lag, julebryg, aften træning, vennehygge eller noget helt helt andet!

God fredag !!

Ingen kommentarer: