onsdag den 30. oktober 2013

Ugens træning !

Capow... !!! Fik trænet en ok god omgang igår og ugen er kun halvvejs !

Kanon :)

Puls/styrke... Holdet igår var helt fint, men jeg skal godt nok lige love for, at der er forskel på hvilket center du tager til (jeg er medlem af Fitness World). Jeg er ikke utilfreds, for jeg fik både sved på panden og ømme muskler, men jeg var nok alligevel en smule overrasket over denne times udformning.

Der var temmelig meget step lignende øvelser i selve deres puls serie, men igen - ingen kritik bare meget overrasket. Dog er det altid godt med nye tiltag.. ikke sandt? :)

Ugens program ser således ud :

Mandag : Ridning (som dog blev aflyst pga vejret)

Tirsdag: Holdtræning

Onsdag: Ridning

Torsdag: Holdtræning

Fredag: fridag/hviledag

Lørdag; Ridning

Søndag: Hviledag/fridag

Jeg kunne måske presse en omgang et eller andet ind på søndag, men lad os nu se. Man skal jo også huske at holde et par fridage ik ;-) Desuden så skal vi til Hurbertusjagt på søndag hos nogle venner og det er allerede kl 9.30 vi mødes og til eftermiddag, så jeg tror der går hygge i den der :)
Åhhh hvor de små arme godt snart må se at bliver lidt større. Beklager det dårlige lys ;-) Noget andet.. jeg undre mig lidt over at min venstre arm ser mere "puf / stærk" ud end min højre ??? Jeg er endda højre håndet, så umiddelbart giver det slet ingen mening i mit lille hovede. Dog har jeg læst mig til at det nok skal udligner sig selv og jeg er IK stærkere i venstre. Nærmest tværtimod ...

Min favorit del af kroppen til at træne.. gæt engang.. YES !! Arme & ryg !!! 

Lige før jeg hader ben.. ha ha ha.. ej det gør jeg ik, men synes det er sjovest at se udvikling på armene. 

Hvilket hold er dit ynglings i centret?

Hvilken er din ynglings del at træne på kroppen?


Ingen kommentarer: