onsdag den 9. oktober 2013

En lille quicky...

Ihh... idag fik jeg lige tid til en hurtig omgang træning.

Vi snakker en rigtig hurtig runde. Endte op med kun at have 30 min effektiv træning, men det er jo altid bedre end ingenting ik? Optimalt ville have været dobbelt tid, men trafikken drillede så må man jo tage hvad man kan nå :)

Dagens udførte øvelser:

Opvaming - kortet ned til 5 min på crosstrainer

Bicep curl - 3*8 rep

Squat - 3*8 rep

Straight arm pulldown / Cable pullover - 3*8 rep

Leg extensions - 3*8 rep

Machine bench press / crest press -  3*8 rep

Vægt skive 15 kg - 3*15 rep (dette er en jeg selv har "fundet på" så aner ik hvad den kaldes. Du stiller dig med en vægtskive foran dig, løfter op halvvejs over hovedet og derefter fra side til side hvor du mens du skifter side løfter den ned. Tro mig - den træner på dine arme, ryg og mave muller)

Du kan altid gå ind via Bodybuilding.com hjemmeside og se et billede af de forskellige øvelser. Personligt bruger jeg den meget. Både for at få nye ideer til hvordan jeg træner et specifikt område på kroppen, men også fordi jeg synes deres øvelser er fint forklaret/afbilledet.

http://www.bodybuilding.com/exercises/


Ingen kommentarer: