mandag den 21. oktober 2013

Mandags motivation !!

Så sent som igår sad vi og kom til at tale om, at vi lige om lidt går ind i november (ja ja ved det.. det er ik om 2 dage, men du ved hvad jeg mener) og at vi nok derfor allerede nu, så småt skulle begynde at tænke en lille bitte smule over julen.
Du må gerne grine - for jo der er et stykke tid til endnu, men min kæreste (hvor skøn han end er) vil gerne have at tingene er planlagt i god tid. Jeg er modsat.. jeg vil også gerne have dem planlagt i god tid (hvilket jeg også gør inde i hovedet), men jeg begynder som regel først på tingene i sidste øjeblik.

Forskellen er nok at han kan lide fysiske lister og mine er inde i hovedet. Det er jo så fair nok at han ik altid lige kan følge dem,
hvis han ikke bliver indvolveret i dem ikke sandt? he he

Vi skal lægge hus til julen i år, så når vi rammer midt november skal jeg helst gerne have planlagt det hele i de store detaljer for ellers ved jeg af erfaring at december er GONE.... inden man får set sig om og 2 min efter står gæsterne og ringer på døren....

Nok om det - vi er jo slet ik nået til november endnu, så lad os nyde efteråret lidt endnu. Her er mandagens motivations billeder.



 
Source : pinterest.com

Ha en skøøøøøn mandag !

Ingen kommentarer: