tirsdag den 8. oktober 2013

Hvad jeg drømmer om for tiden...

Vi har jo alle tider hvor vi drømmer os til noget.

Nogle mere end andre. Mine drømme er som sådan ik nødvendigvis at skulle lave om på mig selv, eller tabe ex antal kg. Det behøver drømme ikke kun at indebærer.

Jeg drømmer for tiden om dette : 

  • En ferie sydpå med min familie (dvs skønne søn & lækre kæreste). Trænger i den grad til varme, pool, strand og familie hygge.
  • Lyserøde ting.. hi hi - sandt :) vil ik sige at det nødvendigvis er min ynglings farve, men mange lyserøde ting gør mig afslappet, glad, for mig til at smile & jeg synes det ser pænt ud. 
  • At have mere tid til at læse bøger. Jeg elsker at læse og kan udemærket fordybe mig i bøger. Er de rigtig gode så sluger jeg dem på ingen tid !
  • Få investeret i at par gode LCHF mad bøger. Jeg elsker mad & har det ypper nemt ved at flette grøntsager ind i mine måltider (det er ligefør jeg hader måltider uden grønt - ok hader er et stort ord.. jeg finder dem mindre interessante - sådan.. pænere formuleret)
  • Prøve noget nyt..... jeg er ikke helt så god til forandringer, så drømmer lidt om at udfordre mig selv, MEN... det kommer ik helt så let til mig. Forandringer - dem kender man jo ikke til ! (he he he og det skal jeg helst :P)
  • Få en hundehvalp. Jeg har altid drømt om at få en hund, men har tidligere boet i lejlighed hvor der ikke var mulighed for at have en. Nu er det ik helt "lovligt", men vi kan i det mindste søge.. så søge det skal vi - vi kunne jo være så heldige at få et ja !!! Det bliver dog først her lige efter jul for hvalpekøbet bliver ik før end til sommer (eller nye ferie år hvor vi kan afholde noget af vores ferie med den og trænge renlighed osv)
  • Udvide vores familie med et ekstra familie medlem - dette hænger jo nært sammen med drømmen om en hund, men..... jeg har nu også en lille baby i tankerne. Begge dele står højst på listen over ønsker, men en baby er bare ik altid lige til at "få". Desværre er man ikke altid lige herre over det. ;( 


Er der noget specifikt du går og drømmer om ? 


Ingen kommentarer: