mandag den 28. oktober 2013

Mandags motivation

Hvad syv søren... så er vi ved at være ved vejs ende i oktober? Mindre end 2 måneder til juleaften. Måske man skulle starte så småt med at tænke i de baner... Du er velkommen til at vente - personligt drømmer jeg allerede om jule konfekt. Uhmm... Jeg plejer gerne at lave mit eget og tror ikke at i år bliver meget anderledes. Til gengæld vil jeg købe sådan en af de her "isternings bakker" og lave noget af chokoladen i.
Det skal nok blive en hyggelig eftermiddag med konfekt lavning og småkage bagning. Småkagerne bliver nu nok til pebernødder og nej jeg spiser dem ikke alle selv. I stedet er kæresten og sønnen meget glad for de hjemmelavede og mine kollegaer bliver som regl også tilbudt nogen.
Hvis du kan lide pebernødder, så vil jeg klart anbefale at du laver dem selv.
Dermed ved du præcis hvad de består af og tro mig - de smager himmelsk i forhold til dem man kan købe... add er det ligefør jeg tænker.

Nok om al jule og konfekt snakken - det skal der nok blive tid til. Istedet er det tid til at få kigget på lidt motiovation synes du ik?





 

Idag er en lidt travl dag, så for alt lige skal flaske sig.. så på med motivations hatten og "on with the show"

Ha en skøn mandag !!

Ingen kommentarer: