tirsdag den 22. oktober 2013

At blive bedre til...

Hvad kunne du godt tænke dig at blive bedre til?

Altså indenfor fitness / styrketræning.... :-) Der er masser af områder jeg ønsker at forbedre mig, men idag handler det om mål & drømme indenfor fitness og udviklingen af disse.

Jeg kunne godt tænke mig at blive ok til at lave pull ups (også nævnt tidligere). Jeg har overvejet at finde et af de her bånd via nettet. Sådan et tykt elastik gummibånd til at bruge. Det er super smart da du stadig udfører øvelsen men får lidt hjælp. Når øvelsen bliver let for dig at lave med de her bånd, er det naturligvis oplagt for dig at skippe dem.
Men indtil du er stærk nok til det, er det en super fin løsning at bruge dem....

Har jeg dem så selv? Nope - ik endnu, men som sagt så overvejer jeg kraftigt at købe nogen selv.

Derudover drømmer jeg lidt om at kunne lave en "handstand push up"... Eller bare at kunne lave en handstand uden at støtte mig op af væggen.
Jeg kan sagtens stå på hænder op af en væg, dog er jeg endnu ik stærk nok til at komme helt ned i en push up (altså stående på hænderne), men kun halvvejs.
"Kun halvvejs.."  tænker du måske... jaaa men al begyndelse er jo svær ik :)

Forresten - billedet er fra en tur i stalden... Elsker at se at det har været en fin forbrænding, at lave noget man elsker, men uden at have følt man var lige ved at dø... Jeg holder også meget af styrketræning, men ridning vil altid have 1.pladsen i mit hjerte :)


Jeg har en drøm om at kunne lave 50 push-ups uden pause. Pt er formen virkelig ringe.. er gået ned fra 30 til 25 stk hvor de sidste 2 skal jeg kæmpe mig lidt igennem, MEN... jeg ved at det bare er et spørgmål om træning før end jeg er oppe på de 30 igen... Samtidig ved jeg jo så også at jeg godt kan komme op på de 50 (eller flere??), hvis jeg sætter næsen op efter det.
Det handler bare om at putte lidt på efterhånden. 1 stk mere hist og pist og pludselig så er du der :-)

  • Hvilke ting ønsker du at forbedre dig med indenfor fitness / styrketræning?
  • Ønsker du at gå op i vægte? Ikke det du vejer, men de antal kg du bruger i din træning :)
  • Har du samme drømme som mig omkring pull ups, handstand og push ups? 
  • Eller hvilke er du super god til nu, men synes du kunne blive endnu mere fantastisk god til ?

Ingen kommentarer: