torsdag den 3. oktober 2013

Trænings inspiration ?

Jeg bygger nu selv mine trænings sessioner op og forsøger at lave lidt om på dem, men samtidig kan jeg rigtig godt lide de øvelser jeg tager. Specielt når jeg kan se at jeg er blevet stærkere og dermed kan øge antal kg.

Naturligvis bliver jeg inspireret at programmer som dette eller hvis jeg ser hvad andre har lagt ind i deres program. Nogle gange indgår de så også i min næste trænings time, men det er ikke altid.

Source: Pinterest.com

"Numse træning"... klart noget jeg skal have indlagt mere af i mine fremtidige trænings timer. Jeg tog lidt idag. Squats med vægte og lunges. Nogle uden vægte - andre inkl håndvægte. Samt front siden af låret.
Dog synes jeg ikke lige selv, at rumpen er helt så spændstig som jeg gerne vil have den til at være. Jo jeg er meget tilfreds med mit bagparti, men jeg ved også at den blev en hel del løftet da jeg i foråret havde en hel del squat og lunges med inde i programmet.
Det er tid til at de kommer ind igen.

Uh... dagens session var ok - endnu ik helt oppe på antal kg som inden sygdom/ferie, men "getting there". Nu har jeg jo heller ik haft sååååå mange styrketrænings omgange siden jeg kom igang igen, så ville være underligt hvis jeg på nærmest 3 gange ville være oppe i speed, når man tænker på hvor længe en pause periode jeg havde.

Hvis der er nogle af øvelserne du er i tvivl om, så er youtube et glimrende sted at søge... he he.. eller google.com

Ingen kommentarer: