fredag den 4. oktober 2013

Shoppet lidt på nettet !!

Uhmm... jeg fandt frem til lidt godter via nettet idag og måtte fluks bestille dem.

Kan næsten ikke vente til de ankommer. Mest af alt glæder jeg mig til at smage siruppen & peanutbutteren. Jeg kender allerede til kanel tyggegummiet. De er ret stærke, men jeg synes de har en fantastisk smag.


Derudover har jeg også bestilt noget Sukrin & sukrin gold (denne har jeg ik smagt tidligere, men ser allerede frem til at bruge den i kager, samt pandekager)

Faktisk skal jeg her næste gang teste at bruge loppefrøskaller istedet for mel.. jeg har dog ikke haft lavet pandekagerne på mandelmel (endnu), men mest fordi jeg synes de stadig er ret peberet for en pose mandelmel.
Desuden er det mest sønnen og kæresten som vil have pandekager i weekenderne og ingen af dem har et "problem" med at få de gammeldagse med alm hvedemel. Nogle gange laver jeg dem på fuldkornshvedemel og det siger de heller ik noget til.
Ingen af dem er dog vilde med min variant som jeg helst spiser - nemlig protein pandekagerne. He he.. men det gør jo heller intet - så har jeg dem for mig selv ! Uhmm.. med vanilie Whey i så er de fantastiske og tænk dig så dem lige med frisk frugt OG min nye sirup ... Sukkerfri! Hva' siger du så hva??? Uhmme num siger jeg bare... :)

Mærket er amerikansk - hedder Walden Farms. Fundet via http://www.dialife.eu

Ingen kommentarer: