fredag den 18. oktober 2013

Fik dessert til morgenmad.. jo jo den er god nok!

Forleden dag spiste jeg dette til morgenmad : 

Græsk yogurt
lidt fløde
Friske hindbær / blåbær
1 banan
1 håndfuld mandler
lidt kanel & lidt vaniliesukker

For pokker da.... nøj en mumsi omgang ! tuttelitut !!

De sidste par dage har jeg jo valgt at forsøge (såvidt muligt, for er ik på en mega striks omgang) at spise efter LCHF (Low Carb High Fat).
Det inkludere at man ikke spiser en masse frugter. Det har jeg ellers haft gjort dagligt. Både på min morgenmad og som formiddags måltid.
I stedet vil jeg undlade det og kun spise det som en dessert/forkælelse for jeg savner sørme mine bananer. :(
Så helt udeladt bliver de nok ik altså fra nu af og resten af mit liv.


Men denne omgang NØD jeg ! Uhmmm smagte bare super godt. 

Jeg har hovedet fuld af ting jeg gerne lige vil nå denne weekend, men som altid inkl det alverdens ting så noget siger mig at jeg kun når en brøkdel af dem. Det gør dog ik noget. Verdenen går jo ex ik under hvis jeg ik får gjort rent, eller læst den bog som jeg har ønsket. Vi får se... Idag er det ihvertfal fredag og det skal nydes !!!

Håber du får en skøn fredag. Nogle spændende planer for weekenden mon?

Ingen kommentarer: