fredag den 15. november 2013

Næste uges træning !

Denne uge har ikke budt på helt så meget træning som ønsket. Det bliver til 2 omgange ridning, så lidt men ikke helt så meget som jeg gerne ville. Det er der ik noget at gøre ved :-) Jeg kan tage revance næste uge :-)

Der har været aftaler for hele ugen, og jeg har haft min dejlige søn 3 ekstra dage denne uge, fordi vi skal bytte lidt rundt i forbindelse med julen.

Næste uge byder på styrke træning samt cirkeltræning på arbejdet & lidt holdtræning i Fitness world (puls/styrke, HIT, Cirkeltræning og boldtræning). Pt booket mandag, onsdag, torsdag & søndag. Skal jo huske at have et par hvile dage ind i mellem. Det kan jo også sagtens ske at jeg ender med at måtte melde lidt fra, men vi får se. Ex så har jeg en ½ time at brænde af ml 2 hold om søndagen, så det kan ske at jeg ikke ender med at være med på hold nr 2. Hold nr 1 søndag er H.I.T og nr 2 er cirkel træningen... åhh ja - kan allerede nu se for mig hvor øm min krop kommer til at blive. SKØNT !!! he he...

Dog har den jo kun godt af det.... :-)

Æv mit puls ur driller mig. Det bliver ved med at sige "check heart rate monitor". Med andre ord den kan ik (på en eller anden måde) opfange min puls ordenligt og resultatet af dagens træning bliver derfor ik korrekt.
Ex så red jeg i onsdags og der bippede den også flere gange. Den endte dog med at have registreret forbrændt 571 kcal, men jeg ved at jeg plejer at ligge lidt højere for dette var over 2 timer. Normalt ligger jeg omkring de 600-700 kcal på 2 timer i stalden. Da jeg sidst var til cirkeltræning på arbejdet drillede den helt vildt over registerede stort set intet  = forbrændt 200 kcal på 60 min.. hvilket jeg VED ikke er sandt.
Det er uden tvivl trist og lidt ærgeligt at det driller pt, men dermed ikke sagt at jeg ikke alligevel giver den gas til træning. Puls uret er sjovt at have på for at se hvordan og hvorledes, men det jo ikke alt afgørende for om det har været en god træning eller ej.

Man skal ALTID huske på at træningen er for dig selv, for sjov og fordi du har lyst til at gøre noget godt for din krop.

Den er IKKE kun for at jagte antal forbrændte kcal !!!


Billederne er fra dette års Hubertusjagt i Dyrehaven. Det er blevet til en tradition at tage ud og se det og udover man ser en masse skønne heste, så nyder vi naturen undervejs og får en god gåtur ud af det. Total win-win!!! Kan anbefales.



Ingen kommentarer: