mandag den 9. december 2013

Mandags motivation!

Weekenden var forholdsvis produktiv. Desværre blev mit hold aflyst pga sygdom søndag og jo jeg kunne godt være taget ned og træne selv eller fået gjort det hjemme.... Det var også formålet, meeeeeen det skete bare ikke. :-)

I stedet fik jeg endelig lavet juledekorationen til kalenderlyset og advents lysene. Bedre sent end aldrig ik?

Dog kom den hjemmelavede konfekt også i hus, så helt bagud er jeg ikke. Nogle af julegaverne er som sagt også allerede købt. Jeg mangler kun lidt mere til min søn og et par enkelte derudover. Så denne weekend bliver de hjemmelavede pebernødder, honningkagemænd og vaniliekranserne lavet. Så bliver der styr på det. Jo jeg kunne godt lade være, men jeg elsker at bage og det smager bare bedre at lave det selv fremfor det købte. Så når nu det er højtid for hjemmebag, så står det også på programmet hjemme hos os :-)

Dagens motivations billeder er derfor også inkl. lidt juleri.Vi er jo trods alt i december ik ? :-)






Source : Pinterest.com og eget billede

Ha en skøn mandag !


Ingen kommentarer: