torsdag den 3. september 2020

Nu prøver vi sgu noget nyt!

 Fra uge 37 modtager vi en måltidskasse på 3 dages måltider fra HelloFresh. Jeg kan af samme årsager overhovedet ikke udtale mig om det er godt, besværligt, nemt, mætter godt, smager godt eller anden vurdering af det, men det vil jeg gerne når det har kørt i nogle uger.

Det kom sig lidt af, at jeg føler jeg er kørt lidt død i de samme måltider uge for uge. Jeg tænkte til at få lidt inspiration udefra. Jo jeg kunne godt måske købe en madbog (eller endnu billigere - låne den på biblioteket), og det gør jeg måske også på et tidspunkt, men lige nu var jeg mest inspireret til at få ingredienser og opskrifterne leveret lige til døren. 

Smart koncept. De er jo ikke eneste udbyder. Der findes snart et hav af forskellige, men lige nu kørte de tilbud samt de retter de havde på menuen (de første par uger) så vildt lækre ud.


Det er super vigtigt for mig at de ikke er besværlige at lave, og de skal heller ikke tage for lang tid. Vi har haft kørt Årtidernes måltidskasse, og der synes jeg retterne var for tidskrævende og lidt for "specielle" til min smag. 

Så derfor prøver vi en ny udbyder. Det skal nok blive spændende. 

Jeg synes jo selv, at jeg er pænt god til at lave mad, så det ikke der det halter. Det er blot det med at finde på nye ting.


En af de ting vi ellers er ret så vilde med herhjemme er Vongole, som på billederne nedenfor. MUMS!!! 





Ingen kommentarer: