mandag den 28. december 2020

Hvad jeg godt gad i juleferien

 Nu er det ikke super mange dage jeg har fri denne jul, eller rent faktisk er det de 2 dage før nytår, men de tæller vel stadig med som at have juleferie eller?


I de dage kunne jeg godt tænke mig at lave noget af følgende:


  • bage hjemmebagte boller
  • træne 
  • cykle en tur alle sammen
  • se en julefilm hele familien inkl popcorn i "hjemme biografen"
  • læse lidt i en bog
  • lave krea ting med ungerne
  • få redet lidt
  • få gået en tur i skoven hele familien.

 

Alle sammen ting som bør være mulige. Havde der ikke været lock down så havde vi måske fundet på at besøge et museum eller andet.  

Når nu vi ikke må/kan det, så kan vi jo bare finde på andre ting. Vi plejer aldrig at kede os, så jeg forventer rent faktisk at dagene kommer til at flyve afsted.

 

Billedet er fra lockdown tilbage i marts hvor vi skulle finde på lidt ting at lave indendøre. Vi fik lavet en bane af magnet og i første omgang spillede vi bare om at komme først fra A til B med en terning. Derefter satte jeg "udfordringer" ind på banen undervejs, som f.eks en vejspærring som betød at man vente en omgang. Eller at der var elefanter sluppet løs, som gjorde at man måtte rykke 3 felter tilbage. 

 

 




Ingen kommentarer: