onsdag den 9. december 2020

Julegave ønsker

 Hmm... jeg synes det har været svært at ønske sig ting i år. Lyder mærkeligt, men jeg synes ikke jeg har helt så mange ønsker på min ønskeliste som jeg ellers ville have troet. 😁 Nok mest fordi at man kan jo altid fylde på listen - der er jo ingen som siger man får det.

Som jeg siger til ungerne - du må ønske dig alt det du vil, det er bare ikke sikkert at du kommer til at få det hele. 😉 Dvs der er med garanti ting på deres ønskeliste, som de ikke kommer til at få, men de må altid gerne komme på listen.


Her er de ting jeg har ønsket mig til mig selv:


Håndvægte
Kettlebell på 10 kg 
Ny natcreme. Jeg bruger denne - Eucerin Hyaloron Filler Night Cream
Ny dags serum. Jeg har ønsket mig denne - Caudalie VineActiv 3-in-1 Moisturizer
Ny dagscreme - jeg bruger denne Elizabeth Arden Visible Difference
Ny primer - jeg bruger pt denne og synes den er super god - BareMinerals Prime Time Original Foundation   
Makeup pung
Undertøj
Øreringe
Trænings bukser og toppe
Lækker Cashmir hue og halstørklæde 

 


 Billedet er fra Pinterest.com

 

Ingen kommentarer: