fredag den 19. oktober 2012

High Five for Friday #9

Denne post ang "high five for Friday" bliver på dansk....

  • Jeg har fået redet en del og var endda så heldig at prøve en ny ung hest på kun 4 år. Han var rigtig fin og det var super at prøve en som var mere rå end den jeg til daglig rider på.
  • I denne uge har jeg fået 2 gange massage... nøj hvor skønt og faktisk tiltrængt. Idag var omgang nr 2 og selvom der burde være løst op på en del tidligere på ugen, så var der stadig masser at "tage fat på".
  • I aften skal jeg bage grovboller til min tur i morgen til Jylland. Overvejer også kraftigt at bage lidt kage at tage med på turen. Hvorfor ik ? Nu er man jo alligevel igang med skåle, ovn osv. he he.
  • weekenden står på kvinde hygge i det jyske. Jeg skal som nævnt med min mor, søster, mormor & farmor en tur til Kolding hvor vi overnatter på Kolding Fjord. Jeg glæder mig, både fordi selve hotellet ser lækkert ud, men også fordi jeg tror vi alle rigtig skal få hygget os sammen og oplevet lidt.
  • Vejret denne weekend ser ud til at blive lidt varmere selvom det er efterår, og når man nu tager i betragtning at vi højst sandsynligt skal være ude en del af tiden, så synes jeg det er helt perfekt. 
 Uhh... sidder lige og bliver helt vild efter at bage en kage... eller muffins til min weekend tur..... Hvad med disse :
eller disse

måske denne kage :

Kage billederne er lånt fra sweetapolita.com - uhmmm nogle flotte og lækre kager hun kan lave. Jeg har med stort held allerede afprøvet et par stykker. De skal nok komme herind snart med billeder og opskrifter. Dog er min endnu ikke helt så vellykket som hendes - altså billederne. Kagerne smager garanteret mindst ligeså godt ! Det tvivler jeg ik på :-)

GOD WEEKEND TIL JER ALLE !!

Ingen kommentarer: