torsdag den 25. oktober 2012

Juhuu... Koncerten er i hus !

Yes, har lige købt billetter til P!nk koncerten i Herning maj 2013.

Eneste minus er, at jeg ikke vidste at de blev frigivet til salg d. 1/10 så idag var mange allerede udsolgt. Æv.. så har måtte vælge nogle som FORHÅBENTLIG så også er gode.
Det er en torsdag, og planen er at tage fri om fredagen for så at holde forlænget weekend hos svigerforældrene, når nu vi alligevel er derovre.

Super - det er bare skønt at tænke på at vi skal afsted til det. Det bliver kæresten & jeg. Personligt har jeg været inde og se hendes 2 andre koncerter som hun har holdt her i DK, og begge gange var vildt fede oplevelser. Nu hjælper det naturligvis på det at jeg kan lide hendes musik, men synes stort alle sange er fantastiske. (nogle mere end andre - det er klart).
Jeg har faktisk endnu ikke købt det nyeste album (hvilket jeg vist ellers havde sagt ??), men det bliver bestilt idag via nettet. Kan næsten ikke vente.....

Har jo allerede lyttet til mange af de nye via Youtube og ved at selv det nye album ikke skuffer.

Det bliver kærestens første koncert med hende, så jeg håber han får lige så god en oplevelse af hende som jeg har fået af de 2 forrige!!! Uhh... bare det var snart, men så har man jo til gengæld noget at se frem til. Tror også vi hopper på Depeche Mode koncerten næste år.. ved bare ik endnu hvornår det bliver. he he.. men jeg VED allerede nu, at de kommer ikke til at slå hende.. så kom bare an - Try .!!

Ingen kommentarer: