fredag den 12. oktober 2012

What to buy ?

Uhh... jeg har indtil videre taget alle mine billeder med min Iphone telefon og selvom den tager helt fine billeder (af en telefon), så drømmer jeg allerede om at investere i et fedt ordentligt kamera.

MEN... hvad skal det så være for et ? Hvilket mærke ? model ? størrelse ? Prisklasse ? osv... Jeg vakler mellem at vælge Nikon eller Canon.
Jeg har ingen ide om hvor "stor en model" det skal være. Jeg var inde og forsøge at snuse mig lidt frem til hvad de forskellige kan, men det er jo næsten som en jungle.

Har du nogen ideer ? Råd ? Erfaringer ? som du kan dele med mig ?

Lige pt kigger jeg lidt på en Nikon D300, men selv brugt er det nok desværre over min budget ramme. Ellers har jeg kigget på et brugt Nikon D80, men what to choose ? D300 er nok klart bedst men ligger som sagt en tand for højt prismæssigt, og spørgsmålet er om jeg ikke kan klare mig med et "dårligere" til at begynde med ?
Hm... kom frisk med din kommentar - gode råd søges :-)

Ingen kommentarer: