tirsdag den 2. oktober 2012

Ikke bedre selv....

Det kan næsten betyde en verden til forskel om hvordan du taler til andre omkring dig. Hvordan du opfører dig, din væremåde, din fremtoning osv.
Det ved vi vist alle... ikke ?
Alligevel så overrasker det mig, når jeg støder på mennesker i min daglig dag, som virkelig formår at få "hakket" på en. Ofte sidder jeg så tilbage med en meget dårlig mavefornemmelse og er faktisk også trist til mode. Utroligt hvordan det kan påvirke én - ikke sandt?

Jeg må hellere lige også huske at nævne, at jeg absolut ikke er et dydsmønster. Jeg ville sørme ønske jeg var, og jeg vil rigtig gerne blive endnu bedre til det end jeg er. Oplevelser som den jeg havde idag, gør mig dog heldigvis så opmærksom på hvordan jeg IKKE har lyst til at være overfor andre.
Så selvom jeg bliver stødt og ked af at blive overfuset, så ender jeg jo alligevel med at "få noget ud af det".

Får mig til at tænke på ordsproget at "intet er så dårligt, at det ikke er godt for noget".

Dog skal jeg, og håber også alle jer, huske på at være sød og venlig overfor mine omgivelser. :-)
Det kommer der så meget mere godt ud af !!!

Jeg beklager at dette indlæg måske kan virke en smule trist og negativt, men tanken er mere at hvis det kommer frem i ens bevisthed, så gør man mere ved det.. Så hermed givet videre - husk at behandle andre som du gerne selv vil behandles.

Ingen kommentarer: