torsdag den 13. december 2012

The Intouchable.. Kanon film

Wiii... denne helt igennem fantastiske film var jeg inde og se i tirsdag. Nej hvor den er super god.
Hvis du ikke allerede har set den, så skynd dig ind og se den. Den er bare helt igennem humorisktisk, god, tankevækkende, livsbekræftende og god!

Jeg havde ondt i maven af at grine så meget, og gik derfra med et smil på læben, Super hyggelig aften. Planen var egentlig middag med min veninde og bif tur bagefter, men vi er begge håbløse til at komme til tiden så vi mødtes 20 min inden filmen startede. Lige tidsnok til at få købt popcorn, sodavand og lidt slik. Uhmm ikke noget bedre end at gå i biffen.

Sikke en uge. Vi er nået til torsdag og manner jeg har haft planer/aftaler hele ugen. Lidt en crazy uge, men sådan er mange af mine uger vist. Det hjælper jo så heller ikke på det, at det er december OG jeg havde fødselsdag.
Det var igår. Skøn dag :-) Jeg havde taget fri og det må jeg sige var en fantastisk beslutning. Klart noget jeg vil forsøge at efterleve næste år også.
Kæresten havde lavet lækker morgenmad og dækket op med flag og gaver, vi hyggede og derefter tog jeg ned i butikkerne. Havde set en rigtig fin kjole som jeg skulle prøve (jule og nytårs kjolen!), kigge efter ny skijakke og have lidt julegave indkøb overstået.
Nu er det sådan at jeg elsker at gå rundt og kigge i forretninger, shoppe og komme hjem med gode køb, så det føltes endnu mere som en fødselsdag da jeg endte med at købe nye bukser, trøjer og halstørklæde OG den fine kjole.
Jeg har nok lidt shopaholic i mig... urkk.. ikke meget for at indrømme det, men det er en lækker fornemmese at gå rundt med en masse "skatte" i poserne. Det er da heller ikke helt ubevist, at jeg idag har noget af tøjet på! hi hi.. har du det på samme måde? kan du næsten ikke vente med at få det på, det nye tøj?

Se min fine nye kjole.. Er den ikke bare flot ? Jeg kunne ikke stå for den og MÅTTE bare eje den. Jeg glæder mig allerede til juleaften (doh... det gjorde jeg jo allerede, men nu er det endnu mere.. hi hi).

Er den ikke bare super fin ?? Jeg synes ihvertfal selv den er top lækker !



Ingen kommentarer: