mandag den 5. august 2013

Mandags motivation !

Sørme så.. endnu en uge gået og nu er vi allerede 2 uge inde i august. Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde. Det går ALT alt alllllt for stærkt - selvom jeg nyder alle de andre årstider, så synes jeg som regel at sommeren er alt for kort.

Vi bliver bevist om, at tiden går når vi hver uge når til endnu en mandag. Når vi hver d. 1 lige har afsluttet endnu en mdr osv.
Husker du at nyde livet i mens ?? Personligt kunne jeg godt blive MEGET bedre. Alt for mange små ting fylder mit hovede og kan gøre mig sur, trist, irriteret osv. men for pokker da - ud med dem.. Ind med alle de små ting som gør mig glad, lykkelig, velbalanceret og plain happy !!

Tiden kan ikke skrues tilbage, så "get the best of it" mens tid er. Nyd din krop, dit udseende, dine venner, din familie, dit helbred og den tid som du har levet. Alt det du har oplevet indtil nu...

Nok om det - her er mandagens motivations billeder !







Source : pinterest.com

Ha en skøn mandag !!! 

Ingen kommentarer: