søndag den 18. august 2013

Top 10 - Hvad jeg elsker.....

Her er en af de efterlyste top 10'er... Den første i rækken handler om hvad jeg elsker :-)

  • MIN SØN !!!
  • Min kæreste :-)
  • At spise morgenmad som noget af det første når jeg vågner (faktisk bare MAD generelt !!! hihi)
  • At sove længe... jeg kunne godt sove til kl 8.30 HVER dag hvis det var muligt
  • At have kaffe med i bilen når jeg kører på arbejde
  • Dyrke ridning, styrketræning.. generelt bare være aktiv
  • Begrave snuden i en super god bog
  • Lave god mad
  • Finde på nye opskrifter, både kage, salat, smoothies, muffins osv
  • At have et fyldt køleskab - hvorfor tænker du sikkert, men fordi jeg elsker at gå ud og være i stand til at lave stort set hvad jeg har lyst til, eller sammensætte noget helt nyt og lækkert.
Måske er nogle af dem ikke helt så overraskende, som ex min søn & kæreste, men derfor skal de jo stadig stå på listen.

Hvordan ser nogle af dine top 3 eller 5 ud? 

Hmm... når jeg kigger min igennem så ser den jo ikke super "kreativ ud", men det skal en top 10 jo nødvendigvis heller ikke være. Dog synes jeg ikke der er en facit liste for hvordan de skal se ud, sålænge de repræsentere det jeg prioritere :-)







Ingen kommentarer: