fredag den 9. august 2013

Næste uge er ferie tid igen.. i DK eller udlandet ?

Fra idag har jeg 2 ugers ferie. Normalt plejer det at være en succes at holde ferien i august måned, men som det ser ud pt så er i år anderledes... Crap noget vejr de har lovet.
Jo jo vi kan da sagtens få tiden til at gå, men det er nu engang sjovere når solen skinner fra en skyfri himmel - i min verden !!

Regnvejr og 15-16 gr er hvad de lover indtil videre, og det betyder at det med at være hele dage på stranden pludselig er sløjfet. Øv !!

Jeg har planer om at gå og sweet talke for kæresten om at hoppe på en afbudsrejse, men da ferien skal holdes hos hans forældre i det jyske så tvivler jeg på at vi kommer udenlands. De glæder sig jo til at se os (hvilket er samme for os, men jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke godt kunne bruge en uge med sol, strand, pool, is og afslapning!!!)

Kommer vi ikke afsted, så har jeg planer om at få brugt et par timer på mig selv - aka træning ! De har et fint træningscenter i byen, så mon ik man kan gå ned og høre om man kan få et par timers adgang (mod betaling) og få "pumpet lidt vægte".. ha ha .. kunne ikke lade være - jeg er jo ik super woman, så ligefrem at "pumpe vægte" det ville være en pæn stor overdrivelse at kalde det det. ;-)

Løb - tjo... sidste mulighed på agendaen, men det er jo altid en mulighed. Om ikke andet så skal vi jo ud og røre os dagligt, så vi får se hvad vi ender med at lave :-)



Ingen kommentarer: