fredag den 16. august 2013

3 års dag !

Det skal ikke være nogen hemmelighed at min søn og hans far ikke længere er sammen (det tror jeg endda at jeg har haft nævnt i et tidligere indlæg, derfor ingen grund til at gå i dybden med det her), men det betyder ikke at jeg ikke har kærlighed i mit liv... nope.. ;-)
Jeg fortryder ikke mit valg mht hans far, jo det skulle da kun være pga mit barn nu er et delebarn hvilket jeg da til tider ville ønske han ikke skulle opleve, men sådan udformer livet sig nogle gange.

Jeg har derimod den sødeste kæreste, som jeg lige har rundet 3 års dagen med her i denne uge. Skørt som tiden flyver afsted. Endnu en god grund til at nyde livet og huske på, at vi kun har dette ene liv og vi skal sørge for at få mest ud af det!!!

Jeg er nok lidt pladder romantisk, men jeg kan godt lide at "fejre årsdage" he he.. men lige denne bliver ikke fejret på selve dagen (det var en hverdag). Næ vi har i stedet aftalt at gå ud og spise en dag. Uhmm... glæder mig allerede.

Hvordan fejre du (hvis du/I fejre det) kæreste dage ?

Jeg forestiller mig at vi bestiller bord på en ny eller en af de restauranter vi kan lide, får måske et lille glas champagne som "for-drink" (enten hjemme eller derhenne) og ellers bare lækker mad, masser af kys og en hel del "kigge-hinanden-dybt-i-øjnene" samtaler.. hi hi
Jep - det er vi gode til allerede.
Det er vigtigt for et forhold at nyde hinanden, passe på hinanden, stole på hinanden og finde tid til at bruge på sig selv (husk at give rum til hinanden med dette) og naturligvis også på hinanden.




Ingen kommentarer: