fredag den 21. september 2012

kæreste dag i weekenden

OMG... planer... planlægning... ideer..... kreative ideer...

Yes - for denne weekend står på REN & SKÆR kæreste rå-hygge. Nøj hvor er det længe siden at kæresten og jeg har hygget os sammen. Just the two of us :)
Samtidig må jeg sige "shit en udfordring" og ikke fordi at vi ikke har lyst. Det mere "hvad skal vi lave? Hvad har vi lyst til ? Hvad kan vi nå ? Hvordan får vi alle planerne til at hænge sammen?".
Min kæreste og jeg må siges at være meget aktive personer både hvad gælder sport, men også en fuld booket kalender.
Så det har taget lidt planlægning bare at finde frem til en dag hvor vi begge holdt kalenderen lukket for udefrakommende aftaler. Jeg er endda gået med til ikke at tage til træning den dag.
Vi startede med at sige det skulle være fra fredag eftermiddag/aften til og med søndag aften, meeennn det gik ikke. I stedet er det blevet til at vi hygger med god mad i aften (fredag) og finder på noget sammen hele lørdagen, mens søndagen er "afbrudt" af diverse aftaler.

Søndag er jo dagen hvor jeg havde inviteret tøser hjem til en ordentlig omgang kagehygge. Det er desværre blevet til at kun en kan komme, men hey - hun kommer jo og vi skal jo stadig have en dejlig kage. Jeg er næsten ligefrem i vildrede over hvad jeg har lyst til at bage. Der er jo så mange opskrifter som er værd at prøve. Jeg blev mega inspireret her forleden dag af en skøn chokolade kage, som jeg straks printede ud.
Heldigt for efterfølgende har jeg ikke kunne finde den.... hmm...
Ellers har jeg en masse i tankerne, så det er bare at vælge en. Det er faktisk nok det som bliver det sværeste - at vælge KUN ÈN !!!.. hihi

Tilbage til planerne for i morgen (lørdag) og kæreste dagen.... Tror I ikke, at vi nu har fredag og intet er planlagt ? Utroligt ik ?
Viser hvor meget vi laver hele tiden. Alt for meget - der er ikke engang tid til at planlægge at være sammen. Det er sgu for dårligt - blev endda lidt trist over tanken. Både det at vi ikke er helt så kreative længere (hvilket man åbenbart har tendens til når man har kendt hinanden et stykke tid og forelskelsen har lagt sig), men også bare det at vi er NØDSAGET til at planlægge at være sammen.
Sådan burde det da ikke være ? Gør det ?

Hvad synes du ?

Dog er det vel desværre sådan at dagens Danmark efterhånden er blevet til. Jeg læste et indslag, på en af de blogs jeg følger med i hvor hun fint skriver, at det jo er nærmest vanvittig, at man rejser flere tusind km væk på ferie for at nyde hinanden, få slappet af osv. Det burde man jo kunne gøre til hverdag - eller? Jeg mener.... man burde jo være tilstede i nuet også til hverdag. At man ikke behøver en rejse for at nyde hinanden, men at man også husker at bemærke hinanden til hverdag, nyde hinanden tilstedeværelse og sætter pris på hvor man er i livet.
Pyhhh .. sikke flest det lyder og jeg er heller ikke den bedste til at efterleve dette, men jeg synes til gengæld at det er en rar "reminder" engang i mellem at få. Bare det at læse det giver jo stof til eftertanke og gør at man får det frem i bevistheden ikke sandt ? Sådan er det for mig ihvertfald.

Forresten - gå ind på Bloglovin.com og søg på de blogs du kan lide at læse/følge, så får du en mail når de opretter nye indlæg. Super smart og jeg sidder selv hver morgen og tjekker ud hvad der er blevet postet af gode nye indlæg de forskellige steder.

Nå men i morgen er så dagen hvor vi skal nyde hinanden. Jeg er spændt på hvad vi finder på, for jeg havde en masse planer som jeg nu desværre ikke tror alle bliver til noget. ha ha ha.. ok - fair nok, faktisk ville vi IKKE kunne nå det hele på blot en dag, men du ved - man vil bare gerne en masse og gerne det hele. :-)

Dog er der slet slet ingen tvivl om at jeg glæder mig... I skal nok blive opdateret - indtil da - ha en dejlig weekend !

Ingen kommentarer: