onsdag den 5. september 2012

Tøsehygge, snot og dårlig samvittighed

Hmm... starte med det gode - det har jeg altid fået tudet ørerne fulde med… Bum bum.

Okay – det gode og forhåbentlig rigtig hyggelige bliver at jeg i aften skal mødes med en veninde, spise på Sticks and Sushi og efterfølgende ind og se en rigtig tøse film.

OMG !!! Jeg så lige forfilmen til den. YES den ser skæg ud ! Juhuu… det bedste er bare når man skal se sådanne tøse film med ens veninder. Just love it.
Det skal også lige tilføjes at vi begge HAR prøvet det med polterabend og bryllupper. Hende stadig gift, mig skilt J Jeg synes til den dag i dag stadig at min bryllupsdag var PERFEKT ! Men hey – det var jo også mig selv som arrangerede den J
Nå men det er så det gode, sushi og film.
SNOT – øv altså. Den har stadig godt fat i mig og vil ikke rigtig give slip selvom jeg ikke synes jeg har tid eller lyst til at ligge syg. (faktisk ville et par fridag være dejlige, men vi ved alle godt, at er man syg så det med at ligge og hygge med en god bog – det er ikke det man gør. I stedet ligger man i sengen og er dårlig)
Så det er det dårlige…
Så var der det med den dårlige samvittighed – jep ! Det er ang manglende træning. Det kunne tydeligt ses på vægten her i morges, men seriøst så burde jeg vel stoppe med at piske mig selv for der er intet vundet ved at træne når man er syg / forkølet. Har haft gjort det en gang før. Jeg var endnu længere tid om at blive rask og jeg præformede ikke særlig super.
Det afholder mig dog ikke fra at have dårlig samvittighed.  Vi er virkelig vores egne største fjender os piger.
Nå men ugen er jo ikke ovre endnu og jeg kan derfor stadig nå mit mål om 2 gange løb denne uge. Dvs i morgen og lørdag ELLER fredag og søndag. Jeg SKAL bare ud… kom så ! I can do it – I know I can. Gad vide om det er en form for nemasis at jeg bliver forkølet / syg her hvor jeg burde gå i gang med min løbetræning? Et tegn ?? ha ha ha… naaa nok desværre ik.
For resten så endte jeg på sofaen i går – hel t som planlagt (dog ikke inden for den tidsramme jeg havde stræbet efter for kom for sent fra arbejde og der skulle handles, laves mad osv så klokken var mange inden jeg endelig fik lavet en kop varm the og smidt en dvd på). Fik set filmen ”The Tourist”. Forbavsende god. Eller rettere sagt, jeg havde forventet en helt anden film, men endte med at sidde med en ahh fornemmelse over at den havde overrasket mig på den gode måde… så fint når sådan noget sker. Helt uventet men dejligt.
Nå men filmen og sushien (samt veninden) venter og jeg glæder mig virkelig til en god griner.

Ingen kommentarer: