onsdag den 5. marts 2014

Åhhh gru .. ohhh rædsel !!

Ej hvordan pokker kan man misse international pandekage dag ?? Mig som er vild med protein pandekager !!!
Nu er den internationale jo ikke så meget ang protein pandekager, men komsi komsa - pandekager er jo pandekager!

Lige igår ville jeg så godt nok ik have haft mulighed for at lave dem, men alligevel bare det at finde ud af at man har misset det og man derfor åbenlyst IKKE er med på beatet.. ej men come on.. Er lidt skuffet over mig selv. Æv :-) he he..

Når det er sagt, så er er der jo ik meget andet at gøre end at notere dagen til næste år :-)

Igår var jeg i biffen og på Halifax først sammen med en veninde. Pyhhh nogle giga burger de producere der. Jeg var proppet til randen og stadig her til morgen følte jeg mig temmelig oppustet og meget mæt, så morgenmaden blev skubbet 2 timer (hvilket slet ik ligner mig. Jeg plejer at være sulten 1 min efter jeg er vågnet).


Et par billeder af nogle af alle de pandekager jeg har lavet over tiden... uhmmm bliver du ik helt lækker sulten? tror jeg er nød til at have lidt her i weekenden. Som sagt tidligere så får min søn & kæreste pandekager hver 2 weekend, men det er alm flade pandekager - jo ikke helt det samme som protein vel ? :-) fnis

Billedet her er min morgenmad fra i morges. Som du kan se er det grovvalset havregryn.. jep - de har sneget sig lidt ind et par gange efter graviditet og faktisk er det en helt nostaltisk fornemmelse at gumle havregryn (hvilket jeg ik har gjort i mange mange år. Det har altid været havregrød hvis det har været), og det smager jo fint.


Ingen kommentarer: