tirsdag den 18. marts 2014

Mommy workout !

Indrømmet - alt hvad der står fit mummy på kigger jeg gerne nærmere på og en af de ting jeg stødte på var ex dette program :


MEN... for mit vedkommende kan jeg ikke tage denne form for opvarmning. Mavsen synes ik super godt om for meget "hopperi" som ex jumping jack/sprællemænd, høje knæløft & sjipning. Hmm jeg må se om jeg kan finde på noget andet. Jeg tænkte på at lave nogle swings som ik er hårde på den måde for mavsen, samtidig med at man godt kan få pulsen op og få varmen i kroppen.
Burpees.. spændt på om jeg ville kunne dem ? Som udgangspunkt ville jeg mene nej for det inkl stadig hop, så mon ik jeg istedet skal tage armbøjninger eller træning for ben? Omvendt kan jeg måske lave en "revideret udgave" af den som i form af, at i stedet for at hoppe ned så kan jeg gøre det langsomt og samme når man skal op igen, så gøre det med en fod af gangen og ikke som et hop. Jaa... det ville være en mulighed. :-)
Jeg vil lave kettlebell swings istedet for sprællemænd - pulsen kommer stadig op, jeg får ik ondt i maven og jeg får samtidig brugt mange forskellige muskler i kroppen.

Nå men nu er du jo ikke mig, så der ligger intet til hinde for at DU ikke kan tage programmet præcist som det er. Det er bare min krop som er "underlig" hi hi...men den er jo også så fint igang med at lave et stk fine baby til mig...fnis.. :-)

Når den er kørt igennem 3 gange vil jeg vædde på at du vil have fået pulsen godt op, varmen i kinderne og måske endda ømme baller samt lår. Er det ik værd at prøve ? :-)

Ingen kommentarer: