mandag den 24. marts 2014

Mandags motivation !

God morgen. Så starter en ny uge. Har du haft en god weekend? Min var dejlig afslappende og så alligevel ik :-)

Lørdagen bestod af rengøring, handle ind, bage kage til et venne arrangement om aftenen og så forsøgte jeg mig med nogle hjemmelavet Snickers (efter "madbandittens" opskrift). De er endnu ik helt færdige da de mangler chokolade overtræk, men det bliver idag.
De varer jeg havde bestilt kom, men desværre ikke alle og lige præcis de 2 jeg skulle bruge til det jeg ville bage i weekenden var udsolgt hos forhandleren - æv :(
Dog fandt jeg ud af at et af vores velassoterede supermarkeder her i nærheden har en del af produkterne. Juhuu for så behøver jeg ik nødvendigvis at bestille det på nettet. Fed opdagelse.

Søndag var jeg med min veninde ude og se hende starte dressur stævne. Hun fik blandt en delt 2. plads så vi var meget tilfredse alle sammen. Når nu jeg ikke kan ride er det en lidt blandet fornemmelse at stå og kigge med på side linien. Jeg har med vilje ikke været i stalden siden jeg erkendte at jeg ikke kunne ride mere i denne graviditet, og det at komme derud igår var ikke kun lutter lykke. Lidt en blanding af "ahhh hvor skønt. Her dufter af hest (I know - kun heste interesserede synes heste dufter)" og så "nå ja...øv.. det er hvad jeg går glip af de næste par måneder endnu".

Jeg tænker ikke over det til hverdag når jeg ikke er derude, men når man så lige står i det så bliver sanserne lige vakt til live. Men men.. jeg vil nu stadig hellere have en lille bebs i maven end at kunne ride! Så må man tage de ting med.

Ugen byder på lidt af hvert. Jeg ved endnu ikke med træning for ugen - vi får se. Man skulle tro det var en undskyldning, men lige de dage i sidste uge jeg havde tid, lyst og lejlighed til at træne, så gjorde mavsen ondt. Jeg startede også ud med at blive lidt irriteret og sur, men hallo.. det er der jo ingen grund til og hvad søren skulle jeg få ud af det ? Det ændre jo ligesom ikke på sagen vel? Så jeg erkendte bare i stedet at kroppen ville have ro og det fik den så.
Mange skriver at de er fasinerede over hvad kroppen kan - det er jeg på sin vis også, men jeg er lige så fasineret af hvor meget vores hjerne kan spille os et puds. Ex så går min hjerne jo åbenbart stadig rundt og tror at den kan en hel masse hvad angår min krop i disse måneder, hvorimod min krop svarer retur med et "NEJ det kan jeg ikke".... Det er da skørt. he he...

Nå men dagens billeder :



 



Source : Pinterest.com

Ha en skøn mandag !!



Ingen kommentarer: