onsdag den 19. marts 2014

Kommer det snart ?

Hi hi.. jeg bestilte løs af diverse lækre produkter på nettet igår. Var ved at løbe tør/er løbet tør, så det var på tide.

De sidste par dage har jeg har bare haft mega meget lyst til at bage et eller andet lækkert. Ikke fordi det nødvendigvis skal være en kage. Det kunne ligeså godt være muffins eller lave noget nyt hjemmelavet mysli, men jeg er løbet tør for protein pulver og jeg har stadig alt for meget mysli tilbage til at det er forsvarligt at lave mere :)

Så det bliver nok en kage, knækbrød eller brød/boller. Jeg har blandt andet bestilt noget mandelmel og kan næsten ikke vente til at prøve en opskift på nogle yderst lækre boller (eller sådan ser de ud :) men tror desværre først det bliver i weeekenden.

Det bliver dog ikke idag jeg får lavet det store bage arrangement da jeg skal ind og besøge min lille nye fine niece som kom til verdenen i sidste uge. Typisk at det skulle være mens jeg var afsted (hun kom 2 uger før tid), men det bestemmer man jo ikke helt selv.
Jeg glæder mig til at se den lille fis og snuse til hende. Nu er der kun 17 uger til min egen bør ankomme (juuhuuu.... bliver bare SÅ godt!), men det er nu altså stadig lidt særligt når det er mosters niece man skal kramme lidt på.....

Derefter er vi inviteret til aftensmad hos mine forældre, så jeg regner med at vi er sent hjemme.

Åhh igår blev jeg vildt slik sulten men havde heldigvis en masse lækker frugt i køleskabet så diskede op med denne lille anretning og mumsfilibapa den var god. Vupti - tror ik det tog meget mere end 7 min før alle tingene var væk... hi hi. Ej måske lidt længere, men det var BARE godt.
Jeg glæder mig sindsygt til vandmelon, kirsebær og ærte sæsonen starter for real. ELSKER bare vandmelon. Jo man kan godt købe nogle nu men de er altså lige lidt dyre kontra hvor store de er.

Jeg tænkte at frugt sukker var bedre end at slå sig løs i slik kurven. Ja vi har sådan en. Tror det eller ej. Vi er en familie som kan have en slik kurv fyldt med slik stående uden at gå amok i den. Og nej det er ikke en lille bitte kurv. Folk sidder ofte med åben mund og siger "hold da op en stor kurv. Hjemme hos os ville sådan aldrig kunne have fået lov til at eksistere uden at blive tømt".. hihi.. Jeg må endda nogle gange smide ting ud derfra som er blevet FOR GAMLE !!!! :)
Eneste som min kære kæreste har svært ved at lade ligge er Snickers barer. Der kan snildt ryge 2-3 stk ned. Åhhh hvem der bare kunne det og stadig ser slank ud..snyd !!

Ingen kommentarer: