torsdag den 17. januar 2013

Day 2 done ! Today Day 3 and still excited

Pyhhh hvor jeg lige igår ikke var super oplagt da jeg skulle til at træne min dag 2, MEN det skal siges at kl altså også var 22.00 før end der var tid til det.
Der var jeg ellers total sengeklar, men hoppede i stedet i træningstøjet OG fik lavet min Day 2. Er sgu stolt af mig selv !

Man kan have pokkers svært ved at komme igang, men jeg ved jo også af erfaring at man bagefter har det SÅ GODT ! Så det var med det i tankerne at jeg drev mig selv op af sofaen og kom igang.

Dog var jeg ikke oplagt nok til at få sjippet bagefter og lavet lidt ekstra øvelser, så jeg gjorde "kun" hendes program. Dvs at jeg var færdig med træningen kl 22.40. Ikke helt dårligt vel? Jeg mener, man piver lidt indvendig først, tænker at klokken er viiiiiildt mange og man ikke orker og så VUPTI ... så er man færdig, man har brugt sin krop og det føles skønt både mentalt og fysisk.
He he ... det er det jeg elsker ved træning.

Det endte så også med at jeg kun blev lettere svedig igår da jeg ikke hoppede rundt ekstra med diverse øvelser og sjippetovet, men hva pokker. Når man skal træne 5-6 gange på en uge så tror jeg nu ikke kroppen er ked af at få en "hvile dag" hvad dette angår.

I aften er det... bum bum... Day 3.. supprise ! he he... jeg kunne godt mærke det en smule i kroppen i morges da jeg stod ud af sengen, men jeg gætter på at jeg vil kunne mærke det endnu mere i morgen. Dette skal dog ikke skræmme mig og jeg SKAL ... om ikke andet så forsøge om jeg kan og ik bare give op for let.... Fuldføre dette korte trænings forløb.
Næste uge kan måske blive en udfordring da jeg skal ride 1-2 gange. Jeg kan ikke helt beslutte om de dage jeg rider, skal være mine hvile dage eller hvordan. Måske det bliver en udfordring at få lavet programmet efter en lang arbejdsdag, en ridetur, aftensmad og så først der træning...

 (og nej jeg er IKKE morgen menneske, så det at skulle lave programmet inden arbejde er ikke lige den løsning jeg helst vil vælge - I know... måske det ville gøre tingene nemmere... men hey - lad mig nu bare pive lidt ik ?)

På billedet vil du måske bemærke en fin lille boghylde i baggrunden og et fint legetæppe - korrekt! Jeg lånte sønnens værelse til aftenens træning. Han faldt i søvn i vores seng, stuen var optaget af kæresten, kontoret er for lille og tja så var der kun hans værelse tilbage. Det er nu fint nok. Næsten lidt hyggeligt at hoppe rundt derinde med biler, bøger, dinosaurusser omkring én. :-)

Forresten så var mine start omkreds således:

Bryst : 92 cm
Talje : 82 cm (og det er her vi helt sikkert SKAL ned under 79 cm)
Hofte: 87 cm
Arm : 28 cm
Lår : 53 cm
Kg : ... for mange.. men jeg tror vi lade den hænge lidt endnu her. Jeg vil tro den ikke falder synderligt med øget muskelmasse, så jeg vil hellere fokusere på mine mål (omkreds mål).

Ingen kommentarer: