fredag den 18. januar 2013

Hviledag idag.. og så er det endda på en fredag.

Ahh.. en velfortjent hviledag idag. Det bliver kun endnu bedre af, at det er fredag og man kan hygge med på sofaen til en god film efter lækker mad og hygge med de bedste i verdenen. (hvis du skulle være i tvivl : mindstemanden og kæresten.. naturligvis)

Igår var 3 dag hvor jeg trænede i træk. Det var både hårdt, fedt og dejligt på samme tid. Til at starte med var jeg træt (jeg kommer først igang med at træne efter kl 21 de her uger, og det er sgu lidt hårdt), men fik da hurtig pulsen op og tiden bare fløj afsted.
Nogle af øvelserne (mest ben øvelserne) var lidt hårdere idag eftersom man jo har haft trænet dem de 2 forgående dage, men jeg gav ikke op og klarede mig fint igennem.

Når først min krop er varmet op, lægger jeg ikke mærke til på samme måde om jeg er øm fra tidligere eller ej, og der er også tydelig forskel på mine jumping jacks først og sidst i programmet.. he he..

Igår var jeg endda så "dygtigt" at jeg fik lavet lidt ekstra øvelser. De samme "hop" som forsøgt beskrevet forleden dag og sjipning. Som jeg havde forudset, så var jeg bedre igår mht sjipning end tidligere og det skal blive godt at kunne følge en forskel der også.
Derudover blev der kørt lidt planke igår. Når det er sidste øvelse ovenpå alt det andet synes jeg desværre at 1 min er pænt længe at stå i planke.. (hvad sker der lige for det ?? 1 sølle minut?? - må klart forbedres også!)

Jeg var dejlig træt, brugt og svedig da kl var 22.30.. FÆRDIG !

Det er derfor også lidt rart at jeg har besluttet at holde hviledag idag. Samtidig kan jeg mærke, at man allerede er ved at komme lidt ind i rutinen med at gøre det hver dag, så det føles næsten som at snyde. Dog vil jeg have lov til at give mig selv fri og en kærkommen pause med kæresten foran tv. Jeg har ikke siddet i min sofa hele ugen.
Der har været aften træning hver dag efter lille manden har været puttet og inden der er jeg slet ik i nærheden af en sofa. (mandag faldt jeg som sagt i søvn samtidig med at jeg puttede, så naturlig hviledag der.. ha haha).

Dejligt med weekend. I morgen skal jeg ud og prøve en ny hest. Se om det kunne være noget (part - ikke køb) og så skal der ellers bare hygges resten af weekenden. Min mor kommer hjem fra lang ferie lørdag og regner med at hun gerne vil se os om søndagen.
Men men... nu må vi se. Desværre er mindste manden syg ( igen igen). Startede i nat, så spørgsmålet er om hvor frisk han er eller om hyggen denne weekenden bliver i form af tegnefilm på Fatboy'en eller ej.

Dette var dagens frokost. Dejlig frisk, sprød og sund.
Indeholder :
Æble i tern
Tun
Frisk rødkål
Tomater
Avokado
ost (en fransk en vi købte på skiferien... hvilket minder mig om at jeg jo skal huske at poste et opslag om min fantastiske tur... Kommer straks!)
Revet squash
½ skrive rugbrød

Som lidt dressing tog jeg lidt Balsamico og lidt lækker oliven olie og hældte over...:-) Mums..

Nu vil jeg holde weekend. God weekend til jer alle !!

Ingen kommentarer: