onsdag den 16. januar 2013

1 dag overstået... ser SÅ meget frem til i aften!

Juhuu... Eller det siger jeg ihvertfal stadig, mon jeg siger det samme på lørdag? Kl. bæ igår aftes efter mindstemanden var puttet og der var skiftet til træningstøj fik jeg endelig lavet Day 1 i den her 30 Day Shred. Til at starte med tænkte jeg "hmm... gad vide om jeg overhovedet får sved på panden inden jeg er færdig", men lad mig hurtigt sige, at jo det gjorde jeg trods alt.
Jeg har pt ingen vægte, så igår måtte jeg lave styrkeøvelserne uden vægte. Regner med at jeg finde et par gamle vanddunke frem og fylder dem med sand til i aftens træning. Det må være bedre end ingenting her i starten. Så køber jeg vægte ved næste løn udbetaling.

Selve hendes program fik mig ikke til at pive, men fik da lidt sved frem. Dog var det først da jeg selv stod og hoppede rundt (jeg fandt et par konditions øvelser på det kære Youtube), at sveden sådan rigtig begyndte at pible frem. OMG - lavede en øvelser fra Tony Horton som går ud på i al sin enkelthed at løfte knæet højt og "knække sammen" og dermed rører med modsatte arms albue. Altså hoppende fra ben til ben...pyhhh :-)
(måske lidt svært at beskrive, men belive me.. pulsen kommer mega hurtigt op!!!)
Fik sjippet lidt som planlagt. Jeg er total ude af øvelse, så formår ikke at holde selve sjipningen kørende i mere end max 1 min ad gangen... MEN... jeg vil tro, at gør jeg dette også hver dag efter den anden træning, så vil jeg kunne se resultater i form af at jeg kan holde den kørende længere.

Jeg kan næsten ikke vente til jeg får min bestilte DVD.... bare den snart kommer.. uhh.. føles som at være barn igen. TOTAL utålmodig.

Det er denne som jeg har fundet afsnits af på youtube. Der ligger både level 1, 2 & 3.
Selvom jeg har fundet dem og de virker fint, så er jeg stadig mega spændt på at få min egen DVD hjem.
Såfremt at både 30 day shred og min DVD giver pote, kunne jeg godt være fristet til at prøve hendes Body Revolution. Så en reklame for den igår og den ser fed ud, hård men fed.
Dog synes jeg at 1000 Dkk er mange penge og ikke helt hvad jeg har i budgettet. :-( så må sparer op hvis de andre viser sig at være super!
Indtil videre er jeg ihvert fald mega motiveret. Jeg tror godt det kunne gå hen og give synlige resultater...

Hvem kan ikke lide synlige resultater, vel og mærke gode, men stadig synlige resultater ???

Derudover kommer jeg nok til at hoppe lidt med på den her kur de kører på TV2 med ham her Christian Blitz. Jeg spiste ihvert fald hans morgenmad i morges og normalt plejer jeg at være sulten kl 10 men idag var jeg stort set ikke sulten heller kl 12 hvor jeg gik til frokost. Crazy, men dejligt crazy.
Frokosten kunne dermed reduceres og her til eftermiddag er jeg heller ik på nogen måde sulten... jeg er bare generelt ik meget for de her kurer. Mest fordi min hjerne har det med at tænke på alverdens andre søde sager, alt det man ikke må få og så sender den signaler om at man er sulten hele tiden når man skal forsøge ik at overspise.
Plus jeg synes det virker som halv besværlige opskrifter... men men... tænker at lave min egen version som indeholder noget af det, men ikke til punkt & prikke.
I aften skal jeg helt sikker hoppe rundt til min day2 på level 1. GLÆDER MIG !!!




Ingen kommentarer: