tirsdag den 22. januar 2013

Fræk Detox drink - Dejlig Spicy og sød

Spicy Detox Drink

  • ½ cup vand 
  • ½ cup æblemost
  • 1 spk æbleeddike
  • 1 knivspids cayennepeber
  • 1 knivspids kanel
  • hakket frisk mynte
Målene er i US mål. ½ cup er ca 125 ml 
 
 Uhmm.. Jeg kan godt sige jer at denne er både sød, syrlig, frisk og stærk. Jeg synes personligt at det er en fed kombination og dejlig frisk at drikke om morgenen ved siden af dit morgenmåltid. Det kickstarter ligesom kroppen.

Faktisk drak jeg en igår efter endt træning og det var lige så skønt at få et stærkt kick, når kroppen stadig er varm. Du bestemmer jo selv hvor stærk du vil have den alt efter hvor meget cayennepeber du putter i, men jeg kan godt lide den stærk  !!! 

Prøv den og giv mig en tilbagemelding om hvad du synes om den. Eller måske har du selv en variant jeg bør prøve? Jeg er på udkig efter nye lækre detox drikke. 

Mest fordi jeg kan lide tanken om at det er noget kroppen kan lide og som til tider kan kickstarte den på en god måde. :-)
 


Ingen kommentarer: