mandag den 29. juli 2013

Mandag motivation! Hvordan blev det mandag igen ??

Ved ikke med dig, men jeg synes sidste uge gik ALT for hurtigt! Vi startede med en mandag og BUM så var det søndag igen, ny uge - alt for meget tættere på august og snart hedder kalenderen efterår. Nej nej nej... det går ik - alt for tidligt
Hmm måske jeg burde bo i et andet land hvor der er mange flere solskins timer end i DK? naaa.... så ville jeg jo ik have nogen at tale med vejret om, plus jeg faktisk også elsker de andre årstider. Efteråret er skønt med al den farve skift overalt og foråret er jo med til at gøre os klar til sommeren og tinger springer ud i fuldt flor.

Tilbage til dagens motivation ....








 
Sikke en fin bikini !!!

 Den sidste her er lidt mere "fjollet" og tja.. .synes nu at den skal med. Det kan jo være det er lige præcis sådan at din morgen cardio er foregået idag, eller du kunne måske finde ideer til i morgen? He he.. under alle omstændigheder så fik den smilet frem hos mig og forhåbentlig også hos dig :)


Ha en skøn mandag !!!

Ingen kommentarer: