mandag den 15. juli 2013

Mandag - ahh denne gang mandag og 1 uges ferie. Nøj hvor det bliver skønt. Jeg skal bare slappe af, nyde min familie og koble helt af. Ved ikke om der kommer helt så meget motion ind i billedet, men det er heller ik det jeg fokusere på når jeg har ferie. Nope - der handler det om at man KUN gør hvad man helst vil. Er det så ikke inkl træning, so be it. :-)
Min søn & jeg tager med mormor & morfar en tur Bornholm her i eftermiddag, så ved ikke helt hvor meget jeg får blogget over de næste par dage.

Måske får jeg, måske ikke. Det kommer helt an på så meget....hi hi







Source : Pinterest.com

En masse smukke kroppe. Jeg synes det er pænest med lidt muller fremfor de tyndeste arme, men vi har jo alle forskellig smag. :-)

Om ikke andet, så rigtig god mandag ! 

Ingen kommentarer: