tirsdag den 2. juli 2013

Trænings program - ja bare lidt inspiration

Idag skal jeg selv en tur ned og styrketræne på arbejdet (vi har jo et fitness rum tilknyttet - hvor fedt er det lige ???) så jeg kunne jo selv evt tage nogle af disse øvelser, men jeg tror nu mest dagens program for mig bliver div arme / ryg / bryst øvelser. Evt med lidt ben. Who knows... Jeg tror jeg får sneget lidt squats ind inkl vægtstang, men det er ik der min fokus er idag.

Sjovt nok, så er jeg ikke særlig god til at fokusere på benene. ha ha ... det får mig til at lyde som én der vil være en kugle foroven og med tynde ben. Det er ikke det der er sagen, men squast kan jeg altid lave derhjemme, samt lunges osv.
Istedet har jeg jo pt ikke alverdens forskellige håndvægte derhjemme, så jeg vil helst udnytte det som rummet har og så træne andre områder hjemme. Det er det samme som, at derhjemme kan jeg jo altid hoppe på en løbetur eller lave mini styrke (jeg har pt kun 5 kg & 1,5 kg vægte.... )
 
 Source : Tumblr.com

Overstående er jo til gengæld super fint hvis du ikke har så lang tid (du kan jo selv vælge om du vil lave den 2,3, 4 eller flere gange), eller hvis du er på farten / ude og rejse / hjemme.

Som du kan se så kræver den ikke noget tilbehør - bare dig og din egen kropsvægt.

Seated Knee tucks :

Source : extremebootcamp.com

Leg climb crunches :

http://www.dailymotion.com/video/xedskg_crunch-abs_school#.UdLOIax5d4M 


Lying leg raises : 

 

Ingen kommentarer: