torsdag den 25. juli 2013

Skippede en træning, men nød i stedet ....

I tirsdags skippede jeg en træning. For mit vedkommende er det ikke helt lige så slemt som det måske er for så mange andre. Jeg er pænt god til at tage "off dage" hvis det er det jeg føler for, fremfor at piske mig til en trænings session.
Jeg vidste, at hvis jeg skulle nå at træne, så ville jeg være hjemme tidligst ved en 19.30-20.00 tiden. Så skal man lave mad derefter og inden man får set sig om så er dagen gone...

Nope - længe har jeg været hjemme så sent eller senere (faktisk er jeg alt for ofte hjemme kl 22-23.00 efter at have været i stalden), så tirsdag hvor vejret var godt droppede jeg den og istedet kørte jeg forbi min momses koloni have. Hun havde sendt mig en sms hvor hun skrev at der var modne ribs, hindbær og solbær - JA TAK !!!
Lyder klart som om jeg skal lave mig en smoothies en af de kommende par dage. Eller bare ha solbær og hindbær på den græske yogurth ? Måske man skulle bage sig et par kalorie fattige ribs muffins ?? Åhh muligehederne synes uendelige. Hvor fantastisk !
Jeg kan godt lide at lave de ting jeg laver, men jeg har i et stykke tid haft gang i for mange ting på engang, og jeg må bare erkende, at jeg kan IKKE nå det hele. Så hvis jeg gerne ville have friske bær, nyde solen og kramme med min skønne kæreste, spise aftensmaden INDEN kl 23 og samtidig på vores lækre terrasse.. ja sååå var det træningen som måtte "lade livet".

And I love it !! he he he


PS. istedet forbrændte jeg lige over 700 kcal igår ved en tur i sadlen og bare det at være i stalden.... Så nej - jeg har det helt fint med at have skippet en trænings dag :-)

Ingen kommentarer: