mandag den 22. juli 2013

Mandags motivation - back to work!

Så er denne uges ferie overstået. Alt alt for hurtigt hvis du spørger mig. Tilbage til arbejdet og hverdagens sysler. øv.. Det kan være hyggeligt nok, men hvem ville ikke gerne have hele sommeren fri? Jeg ville gerne...






 Source: Tumblr.com & pinterest.com

Mandag - ny uge, betyder også for mig tilbage til "hverdagen". Noget af det glæder jeg mig til og samtidig kunne jeg uden problemer snildt have taget 2-3 uger mere :-)
Sidste uge var uden motion. Ihvertfal planlagt motion :-) Vi holdt ferie på Bornholm og 2 dage var inkl cykler og lad mig bare sige, at har du ikke været på Bornholm, så kan jeg oplyse dig om at det er MEGET bakket.. ha ha ha.
Inkl en lille skøn knægt hægtet bagpå og bakket terræn, så ved jeg at der blev brændt kcal af og det fede var jo at det var en skøn måde at komme rundt på øen på.

Denne uge bliver med ridning og lidt styrketræning. Jeg kan godt fornemme, at musklerne trænger til at blive holdt lidt i live igen. Det er næsten som om man kan se at de er "svundet ind", selvom de nu på ingen måde er forsvundet, men som du sikkert ved så skal alt vedligeholdes. Det gælder også din krop. Sidste uge var vedligeholdelse af sindet, nemlig ren afslapning, familietid, nærvær, ferie, strandturer, IS (masser af is.. he he), god mad, latter, kram & kys, sol, oplevelser og opladning af batterierne.
Denne uge bliver træning/ridning, hygge, sommer, vennemiddage, strandture, kærlighed og afslapning.

Hvordan har du planlagt din uge? Måske har du ferie.... måske er du tilbage på jobbet idag ligesom jeg. En ting er sikkert - vi har stadig et par sommerdage mere i kalenderen. Lad os nyde dem i STOR stil. :-)

Ha en skøn mandag   !!!!


Ingen kommentarer: