onsdag den 3. juli 2013

100 Burpees - 10 variantioner!

Oh yes... 100 Burpees - 10 forskellige variantioner. Det er lige mig !

Jeg kan ikke tage æren for at finde på de 10 varianter - det var nemlig denne video som jeg så :

Blogilates - 100 Burpees

http://www.youtube.com/watch?v=QBjSL8zNVjQ&feature=player_embedded

Nu vil de 100 Burpees uden tvivl få din puls op, men det er jo ikke nok som program for dagens motion, så når du alligevel er inde på Blogilates hjemmeside / youtube kanal, så vil jeg anbefale dig at se nogle af de andre videoer.
Personligt synes jeg at Cassey er en smule for "pep" (ihvertfald til mig), men under alle omstændigheder virker hun imødekommende og entusiastisk. Desuden så tag ikke fejl af hendes workouts. De skal nok give ømme muskler. Jeg lavede én af hendes mave videoer den anden dag, og yep - jeg var øm i arme og mave i flere dage efter. Plus hun bliver bare ved og ved... Jeg måtte lægge enkelte pauser ind for at få mælkesyren til at forsvinde/aftage lidt. Hun er en sej tøs!!!

Fik du trænet programmet igår ? Nope ? Hmm... jeg gjorde heller ik. Der var for en gangs skyld MEGA run på træningsrummet på arbejdet (jeg plejer rigtig ofte at have det for mig selv, så når vi pludselig er 6-7 pers så føles det som mange), og jeg havde begrænset tid så jeg varmede bare op på crosstraineren og trænede derefter lidt lår, skulder, bicep/tricep, mave og ryg (vingerne). Pulsen op, fart på, lidt mælkesyre og ømme arme når der skulle vaskes hår - ahhh... sådan kan jeg lide det.

Men hvis du ikke fik lavet det fra igår, så kan du jo hoppe på de 100 burpees som Cassey viser. Jeg har dem stadig tilgode, men jeg er sikker på at de kommer til at give mig en god omgang mælkesyre i lårbasserne... av :-)

Lets go sweat some !!!! It's the fat crying... ha ha ha !!!

ARGGGHHH .. jeg kan pt ikke få mine links til at virke - men kopier teksten og åben youtube.com. Paste det ind og se den....

Ingen kommentarer: