torsdag den 18. juli 2013

bryst/arme/skulder

Ved ikke med jer andre, men jeg synes det er skønt at kunne lave en "gun shout".. he he.. gad vide om jeg er ved at blive lidt for mandlig? Ha ha ha... ej godt nok ikke, men det er stadig de færreste kvinder som siger "capow... se lige mine muller her.. hvad siger du så hva?"..

Det gør jeg ik, men jo jeg tjekker da ud om der er en udvikling med dem og jeg træner dem da også flittigt. Jeg er pt ikke såååå vild med at træne ben. Det hænger nok sammen med at jeg jo oftest har tid til at træne dagene mellem jeg rider, og der er de altså trætte. Du må tænke på at det at sidde på en hest, kræver både mavemuskler, arm muskler, ryg muskler men i høj grad også ben/lår/balle muskler. Boy ohh boy bliver de nogle gange ømme efter et par dages ridning. Ik i det daglige, men når jeg laver squats så kan jeg godt fornemme at de er "trætte"...


Source: pinterest.com

Biceps, triceps & skuldre:

-dumbbell bicep curls
-dumbbell tricep kickbacks
-10 burpees
x3

-dumbbell side lateral raises
-dumbbell hammer curls
-1min jumping jack (eller sjippebånd, men det er jeg ik god til at holde kørende 1 min ad gangen)
x3

-bench dips
-dumbbell shoulder press
-10 burpees
x3

-barbell curls
-barbell overhead triceps extensions
-1min jumping jacks
x3

Barbell overhead triceps extensions:

Source: gym4workout.blogspot.dk



Source: pinterest.com

Man kan måske også blive "for stor" ... ?? jeg har dog ikke planer om at få så store muskler som ovenstående billede.. 

Ingen kommentarer: