tirsdag den 28. august 2012

Fine inspirations billeder

Som nogle måske har bemærket i mine instagram, så går jeg gerne rundt og tager billeder af ting og sager som jeg finder insprirende. Jeg ved ihvertfal allerede nu, at jeg skal en tur i IKEA og købe nogle af de her små lanterne som skal ud og hænge i træerne / eller buskene i haven her til efteråret. Det er så hyggeligt når man kan sidde og kigge ud på de små levende lys.
Jeg skal HELT sikkert og have investeret i et par af de her udendørs lamper (dem med olie i).

Igår tændte kæresten op med levende lys i stuen.. ihh.. det er en af de ting jeg bare ELSKER ved vinteren / efteråret. Det at man endelig igen kan skabe hygge stemning med levende lys. Just love it.
Stue bordet derhjemme er også pyntet med de smukkeste roser og liljer. Ligger billede ind af det i morgen.

Efteråret som vi jo "desværre" er ved at gå i møde, er nu ikke så dårlig en ting. Man kan opleve den smukkeste natur når man går f.eks i skoven. Bare det at se hvordan farven på træerne ændre sig i takt med at det bliver koldere og koldere. Det er livsenergi !
Jeg får desværre pt ikke løbet helt så meget som jeg gerne ville pga jeg alt for ofte ender ud med at få ondt i anklerne efter mine ture, men sådan en løbetur ude i skoven eller på grønne arealer - det er dobbelt op på livskraft.
Natur og motion.. ahh.. Jeg er pt lidt crazy med spinning, men frygter desværre at jeg her vinteren over får nok af det. Det med at man sidder indenfor i de her små rum, men håber det virkelig ik eftersom det er en af de sportsgrene hvor jeg ik får ondt nogle steder, men får brændt en masse energi af.
Vi får se.... Pt er det ihvertfal fedt !

Ingen kommentarer: