torsdag den 2. august 2012

Learn, adacpt or die....

Arrrggghhh... Altså.
Nu fik jeg mig endelig taget sammen til at logge on på hjemmepc'en og så ser det ud til at også her har jeg problemer med at få alle ikoner frem (i forbindelse med ex at uploade billeder).
Skidt og kanel siger jeg bare...
Derudover har jeg forsøgt mig et par gange at linke mig/siden her til en sjov ide...
High Fives for Friday - går i al sin enkelthed ud på at man ridser sine  5 favoriter for fredag op. Det lyder som en skøn, frisk og dejlig ide i mine ører.
Så om ikke andet så vil jeg da i morgen selv komme med mine 5 favoriter for fredagen. Det er et forsøg værd og vil helt sikkert give en masse motivation for dagen.
Glæder mig allerede.

Fik dog lagt et enkelt "prøvebillede" ind. Oplevede nemlig den smukkeste solnedgang for nogle dage siden. Taget efter en veloverstået ridetur. :-)
Er desværre nød til at hoppe i kassen og få lidt skønhedsøvn.
I morgen er fredag - top5 og weekend lige om hjørnet - YES !!!!

Ingen kommentarer: