torsdag den 2. august 2012

Med lidt snilde lykkes det meget godt

Juhuu... kagen endte ud med at være helt ok. Ikke helt så vellykket som jeg måske gerne ville have haft den til at være, men helt acceptabelt.
Jeg skal nok lægge lidt billeder op (snart - tror faktisk jeg kan nå det i aften) og må sige jeg endte med at være helt tilfreds med resultatet for muffinsne. De blev ret så fine... når jeg selv skal sige det.. .hihi.

Det store øjeblik kom da vi skulle skære i kagen og den jo helst skulle være delt op i 3 lag i alt inkl. jordbærskummet. Rædslen gik for mig ud på ,om de andre 2 lag var blevet blandet sammen og dermed bare var endt, som en stor mudderblanding, men hurra.. det var slet slet ik tilfældet.
I kan måske lidt forestille jer hvordan det var, når der sidder 12 andre voksne og spændt kigger på samt efterfølgende naturligvis skal være smagsdommere.
Tror nu, at alt i alt scorede kagen gode point.

Jeg vil selv give den 9 for udseende, (max er 12 point)
10 for smag & konsistensen får også et 10 tal.


Det var jo en brownie kagen og efter dens 2 timers bagning var jeg naturligvis mega spændt på, om det var endt ud som en tør sandkage, men hallihallo... den var klæg inden i - helt som den skulle være. Ostefyldet var fint luftigt (måske en smule klægt, men klart spiseligt).
Kun et 9 tal for udseende, da den var brændt lidt i bunden (hvilket kunne ses lidt) plus at jordbærskummet var mere flydende end jeg gerne ville have det til at være.

Ingen kommentarer: