torsdag den 16. august 2012

Guldbryllup, dejlige bløde babyer og madfilm

Sidste uge gik jeg på ferie om torsdagen (har kun har holdt en enkelt uge inden så synes det var på tide, at der blev afholdt lidt mere ferie).
Fredag tog jeg forbi en veninde (som jeg faktisk ik har set i evigheder) og fik nulret dejlig blød skøn baby. Hun har født den sødeste lille baby dreng -uhm!!! Hvor er han skøn :-)
Inden vi kærte derhen var jeg jo naturligvis nødsaget til lige at købe lidt lækkert babytøj med, og minsandten om jeg ik også stødte på fede tilbud til mig selv oveni ?? Jep! Fik 4 total billige trøjer (tshirst) for ingen penge. Synes selv jeg havde gjort et godt kup, og hvor er det typisk at de dage hvor man er ude efter at købe til andre så støder man på ting til en selv. Når man mindst venter det ;-)
Købte også blomster med - de smukkeste store roser og liljer. Har lagt billede ind af dem. Der var liljer i overskud så har fået fornøjelsen af lilje duften derhjemme også. Dejligt.

I forbindelse med mit venindebesøg måtte jeg naturligvis lige bage et par muffins. Man må jo udnytte hver en mulighed for at bage kage som man kan....
De er lagt ind her på siden.. Jeg opdatere efter min ferie med opskriften på dem. De var gode som altid. ;-)

Weekenden stod på guldbryllup. Svigermekanikken holdt guldbryllup samt 75 års fødselsdag. Sikke en fest ! God mad, hyggeligt selskab, taler og sange samt dans... Det er da ikke en ringe måde at fejre 50 års ægteskab. I know - det er sådan man gør, men det gør det nu ik til en mindre god fest alligevel.

Søndag aften var jeg naturligvis en smule "brugt", så at sige så smed mig på sofaen og fik set filmen "Julia & Julie" (mener jeg den hedder). Skøn film om madlavning - lige noget for mig. Madlavning og blogging. Hvor mere spot ón kunne det være ? He he.

Ingen kommentarer: