tirsdag den 28. august 2012

Invitation til kage-tøse hygge !

Ihh... sad forleden dag og fik den vildeste lyst til at invitere et par veninder over på besøg, men i stedet for det mere traditionelle "aftensmads arragement", så vil jeg i stedet invitere over til KAGE spisning.
Yes - så har jeg jo en mulighed for at få afprøvet nogel af alle de kage varianter jeg godt vil prøve, men unden at det kun er mig som skal spise det. Det ville aldrig gå hvis det kun var mig...
Modsat så mange andre, så er jeg nødsaget til at passe på hvad der spises, men seriøst - hvis jeg spiste alle 4 kager så ville jeg da ende med at blive indlagt pga sukkerchok og det tør jeg ikke forsøge mig i :)

Men nu er invitationen sendt og jeg sidder næsten og tripper for svar på om alle har lyst og mulighed for at komme. Jeg ved sådan nogenlunde hvilke slags kager jeg godt vil lave, men det kan naturligvis nå at ændre sig 117 gange inden da. Der er trods alt små 4 uger til.
Meeen.... de fleste har vist brug for at vide det i god tid :)

Uh... fik jeg sagt at jeg glæder mig til at få dem afprøvet ??? hihihi

Ingen kommentarer: