onsdag den 22. august 2012

Stadig meget at lære....

Jeg har vist stadig meget at lære hvad angår blogs.... Til tider rart at vide, andre gange meget frustrerende da det kan virke som uendeligt alt det man bør eller skal vide.

Jeg er eksempelvis ikke super interesseret i at folk fra Rusland skal tjekke min side ud. Nu tænker du sikkert "hvorfor ik?"... Tjo af den simple grund at jeg er over bevist om, at de jo på ingen måde forstår hvad jeg skriver... Desuden kan jeg se at det vist blandt andet er en dating/voksen "underholdning" søgemaskine hvor min blog kommer frem.
Se så er det at jeg her tænker "øv hvorfor ved jeg ikke hvordan.... "
Sætningen skal fuldføres med et "hvordan sætter man en "spærre" på således, at jeg kan kontrollere mere præcist hvilke søgemaskiner min blog er ok at komme frem på????".

Hvis du ved det så giv endelig lyd.

Indtil da må jeg jo se igennem fingrene med det og gå på opdagelse på hvordan man gør. Jeg har jo på ingen måde indlæg som kommer i nærheden af, at skulle poppe op på sådanne søgemaskiner. øv hvor er det bare ik en fed tanke.

Nå men nok brok - jeg må undersøge hvordan jeg får kringlet dette... :-)

Ingen kommentarer: