søndag den 7. april 2013

Butt del 2

Her er endnu et program til bagdelen... træn .. træn... træn!!!

Jeg må indrømme, at jeg har lavet en del squats her over de sidste par måneder. Ikke hver dag og desværre heller ikke så kontinuerligt som jeg kunne ønske mig, men halloooo kæresten har nu gentagne gange kommenteret på at den lille bagdel er blevet større! På den gode måde... Det er da kanon feedback at få :-)


Source: Pinterest.com

Plies : Du stiller dig ligesom i som du ser en balletdanser. Dvs med samlede ben, tæerne peger ud ad og går ned i knæ og op igen. Bare ikke helt så langt ned. I Plie jumps lægger du et lille hop ind i øvelsen på vej op.
 Source: Informadanza.com

Plie Jumps: 

Source: Health.com


Bridges & bridges pulse: Jeg har ikke kunne finde frem til hvad forskellen helt er på disse 2 øvelser. I min verden er de stort set ens. Hvis du vil have lidt ekstra på, så læg en vægt ved dine hofter og hvis du har en træningsbold så ha fødderne deroppe og stadig med eller uden vægte lav øvelsen. Uhmmm lige til dejlige ømme baller :)

Leg lifts : Jeg har her valgt at tage et billede af en lidt sværer version idet du også her skal bruge din core og dine arme.. Du ved - dobbelt øvelse som jeg ELSKER !!





Source : Fitsugar.com

Hips up reverse crunch :  Nu har jeg godt nok fundet et billede hvor der indgår en lille bold, men jeg er sikker på du stadig forstår øvelsen såfremt du ikke ejer en af disse....

Source : menshealth.com

Leg lifts and hips up combo 


Source: 50vs30.wordpress.com
Og så lige et billede af en fin numse...




Ingen kommentarer: