torsdag den 18. april 2013

Pyhh...Hvis du ikke har prøvet det, så prøv det !

Jeg prøvede forleden dag/aften "mit eget program" - Fat Burning Circuit!... Oh Yeah !! 

Op med pulsen og dejlige ømme ben. Yes - ja tak !

Jeg havde lavet Jillian Michaels level 3 først som opvarmning (tager jo omkring 20-25 min), kølede af i 5 min tid og fik pulsen ned, fandt program frem osv og så var ellers bare i gang med det.
Uhmm... er jeg mærkelig hvis jeg godt kan lide de program sammesætninger som gør, at man nærmest hiver efter vejret og får den der "blodsmag" i munden ??

Den dag tog programmet ihvertfal pulsen fra mig, men på den yderst fede måde.

Jeg fik da brændt knap 600 kcal på en times hjemmetræning - se det er da ikke så dårligt hva ??

Hvis du ikke kan huske programmet så er det denne jeg kørte af 3 omgange. Jeg burde nok have taget en 4, men jeg havde jo kørt level 3 inden så jeg synes jeg havde været dygtig nok for den dag.

De øvelser som krævede vægte gjorde jeg med 5 kg vægte.

Ingen kommentarer: